Efektywne strategie grupowania słów kluczowych

Jednym z elementów wpływających na skuteczność kampanii reklamowych Google Ads jest stworzenie odpowiedniej listy słów kluczowych. Aby spełniały one swoją funkcję, trzeba je również właściwie pogrupować, co znacząco ułatwi podejmowanie dalszych działań w ramach tworzenia materiałów promocyjnych. Istnieją liczne sposoby, których efektywność jest zależna od wielu czynników, w tym m.in. liczby stosowanych fraz, charakterystyki asortymentu…

Details

Retargeting i remarketing – czy są tym samym?

Marketing internetowy to rozbudowana dziedzina, która wymaga sprawnego posługiwania się licznymi narzędziami, jakie oferuje m.in. Google Ads. W przypadku sektora e-commerce bardzo istotne jest uwzględnienie w podejmowanych działaniach powracających użytkowników. W tym celu wykorzystuje się retargeting i remarketing. Dla wielu osób wydają się one tym samym ze względu na podobny cel ich stosowania, jednak różnią…

Details

Dobrze dobrana kampania Google Ads na sezon jesienno-zimowych wyprzedaży

Ostatni tydzień listopada rozpocznie trwający ponad miesiąc okres wyprzedaży i promocji. Dla konsumentów jest to okazja do nabycia produktów i usług w obniżonych cenach. Dla właścicieli firm oznacza natomiast okres wzmożonej sprzedaży i zwiększonych zysków. Są one jednak zależne od tego, jak wielu konsumentów postanowi skorzystać z oferty. Zadbaj więc o to, aby kampania marketingowa…

Details

Rozszerzenia Google Ads i ich rola w kampanii reklamowej w sieci

Korzystanie z Google Ads stało się niemal obowiązkowym elementem prowadzenia efektywnych działań marketingowych w internecie. Narzędzia oferowane w ramach użytkowania tego systemu pozwalają na dostosowywanie reklam do potrzeb potencjalnych klientów i wzrost zarówno sprzedaży, jak i rozpoznawalności marki. Do najważniejszych funkcji oferowanych osobom prowadzącym kampanię należą rozszerzenia. Umożliwiają one jeszcze skuteczniejsze kierowanie reklam i zachęcanie…

Details

Google Ads Express – czy warto korzystać z Trybu Inteligentnego kampanii?

W 2011 roku otrzymaliśmy do dyspozycji narzędzie Google Ads Express zwane również Trybem Inteligentnym. Jest to uproszczona wersja tradycyjnego konta Google Ads, a jej założeniem była możliwość prostszej obsługi systemu i łatwiejszego tworzenia kampanii. Przyszłość zweryfikowała zastosowanie Trybu Inteligentnego i szybko okazało się, że zdecydowana większość firm wciąż preferuje standardową formę, a Google Ads Express…

Details

Klikalny adres e-mail na stronie internetowej

Ułatwienie potencjalnym klientom komunikacji z przedsiębiorstwami oferującymi sprzedaż produktów lub usług w sieci to jeden z elementów, który w sposób zauważalny może wpłynąć na poprawę UX. Dlatego warto dostosować dane kontaktowe na stronie internetowej do potrzeb współczesnych odbiorców. Ci natomiast cenią wygodę i proste rozwiązania. Dużym usprawnieniem może okazać się odsyłacz pocztowy, dzięki któremu jedno…

Details

Tworzenie dobrych tytułów produktów w Google Merchant Center

Reklamy produktów w Google Zakupy mogą być skutecznym narzędziem służącym do zwiększenia sprzedaży w sieci. Jednak, aby tak się stało, należy odpowiednio je przygotować, korzystając z narzędzi oferowanych przez GMC. Kluczowe znaczenie z perspektywy potencjalnych klientów ma tytuł, który pozwoli im na szybkie rozeznanie, czy wyświetlający się przedmiot odpowiada ich zapytaniu. Dlatego tak istotne jest…

Details

Google Merchant Center – te podstawy musisz znać

Google Merchant Center to narzędzie należące do usług Google pozwalające na łatwe tworzenie i efektywne zarządzanie kampaniami e-commerce z wykorzystaniem reklam produktowych. Ze względu na swoją charakterystykę jest szczególnie polecane dla przedsiębiorców zajmujących się sprzedażą internetową, którzy chcą zwiększyć liczbę konwersji i ułatwić klientom kupno oferowanych produktów. Centrum Sprzedawcy Google (polska nazwa GMC) odpowiada za…

Details

Rozszerzenia graficzne na kontach Google Ads

Zwiększanie skuteczności reklam tekstowych stało się łatwiejsze dla posiadaczy konta Google Ads. Udostępnienie użytkownikom opcji korzystania z rozszerzeń graficznych pozwala na zastosowanie w nich grafik oraz zdjęć przedstawiających oferowane produkty. Użytkownik musi jedynie spełniać wymagania sprecyzowane przez Google, aby móc użyć funkcji w prowadzonej kampanii. Rozszerzenia graficzne – dla kogo i w jakiej cenie? Opcja…

Details

Google Analytics w e-commerce – jakie daje możliwości?

Google Analytics to potężne narzędzie pozwalające na kompleksowe zarządzanie stroną internetową. Nie da się ukryć, że pełna jego obsługa to zadanie raczej dla specjalistów, jednak jako przedsiębiorcy na bieżąco kontrolujący rozwój witryny powinniśmy znać jego najważniejsze funkcje. Naprawdę warto, bowiem Analytics daje dostęp do wielu cennych informacji, dzięki którym będziemy w stanie jeszcze bardziej usprawnić…

Details

CSS – wszystko, co powinieneś wiedzieć

Google Shopping Comparison Services, czyli CSS to platforma alternatywna dla popularnego Google Zakupy. Pozwala ona właścicielom sklepów internetowych na efektywne prowadzenie kampanii produktowych w sieci przekładające się na wysoką liczbę konwersji. Warto więc znać jej zalety oraz mechanizmy działania, aby skutecznie wykorzystywać je w biznesie. Powstanie CSS było związane z wydaniem przez Komisję Europejską orzeczenia…

Details

Podłączenie śledzenia e-commerce do Google Analytics

Efektywne prowadzenie sklepu internetowego jest ściśle związane ze zbieraniem danych dotyczących transakcji. Im są one dokładniejsze, tym lepiej można zoptymalizować stronę pod kątem konwersji, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży, a tym samym przychodów. Moduł e-commerce Google Analytics, w którym zbierane są raporty dotyczące transakcji, czyli zamówień w sklepie, to odpowiedź na potrzeby osób…

Details