Smart Bidding w Google Ads

Reklama jest jedną z najważniejszych części marketingu — bez niej nikt nie będzie w stanie dotrzeć do odpowiednio dużej grupy odbiorców, nie zostaną też osiągnięte założone cele. Smart Bidding, jako nowoczesne narzędzie reklamowe, jest odpowiedni zarówno dla dużych firm, które nie ograniczają dystrybucji swoich produktów do jednego kraju, jak i dla tych małych, działających tylko…

Details

Performance Max – to warto wiedzieć o nowym typie kampanii

W ostatnim kwartale 2021 roku, Google Ads poszerzyło swoją funkcjonalność o możliwość tworzenia kampanii Performance Max. To kolejne rozwiązanie wykorzystujące sztuczną inteligencję i narzędzia oparte na systemach uczenia maszynowego. Pomimo tego, że jest ono dostępne dla użytkowników już od jakiegoś czasu, wiele osób nadal nie miało szansy się z nimi zapoznać. Dlatego przygotowaliśmy artykuł zawierający…

Details

Dlaczego kierowanie reklam ma znaczenie?

Kierowanie reklam w Google Ads to jeden z najważniejszych aspektów prowadzenia kampanii marketingowych w internecie. To od niego uzależnione jest to, czy za pomocą wyświetlanych materiałów użytkownicy trafią na interesujący ich produkt lub usługę w odpowiednim czasie. Sama strategia kierowania jest też skutecznym sposobem na sprawowanie kontroli nad działaniami promocyjnymi w stopniu, który umożliwia ich…

Details

Kampanie lokalne dla właścicieli stacjonarnych punktów obsługi i sprzedaży

Możliwość promowania za pośrednictwem kampanii Google Ads sprzedaży w sklepach stacjonarnych, daje szansę niewielkim lokalnym biznesom na zwiększenie sprzedaży i utrzymanie się na konkurencyjnym rynku, a markom handlującym asortymentem w licznych punktach, dotarcie do lokalnych społeczności. Aby w pełni wykorzystać potencjał tej formy działań promocyjnych w sieci, należy jednak stworzyć odpowiednią strategię na bazie wyznaczonego…

Details

Remarketing Google Ads i remarketing dynamiczny – to warto wiedzieć

Zwiększanie sprzedaży to jedno z głównych zadań prowadzenia działań marketingowych w internecie. Użytkownicy trafiający za pomocą reklam na stronę firmy nie zawsze jednak finalizują zakup, a czasami po spędzeniu na niej dłuższego czasu lub nawet dodaniu produktów do koszyka zakupowego opuszczają witrynę bez dokonania konwersji. W takiej sytuacji reklamodawca może w przyszłości kierować reklamy zarówno…

Details

Wesołych Świąt

Boże Narodzenie tuż tuż,   z tej okazji pragniemy   podziękować za dotychczasową współpracę,   a także złożyć Państwu najserdeczniejsze życzenia…   spokoju, radości, rodzinnej atmosfery   i przede wszystkim zdrowia,   oraz sukcesów osobistych i zawodowych   w nadchodzącym Nowym 2022 Roku.   Team SmartAds

Details

Wyświetlanie cen promocyjnych w GMC

Promocje to dla wielu osób czynnik motywujący do dokonania zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i tych działających w sektorze e-commerce. Dlatego tak ważne jest, aby sprawić, że potencjalni klienci je dostrzegą. Możliwości zwiększenia sprzedaży płynące z ich wykorzystania są zauważalne zwłaszcza w branżach silnie konkurencyjnych, gdzie cena to jeden z najważniejszych aspektów branych pod…

Details

Efektywne strategie grupowania słów kluczowych

Jednym z elementów wpływających na skuteczność kampanii reklamowych Google Ads jest stworzenie odpowiedniej listy słów kluczowych. Aby spełniały one swoją funkcję, trzeba je również właściwie pogrupować, co znacząco ułatwi podejmowanie dalszych działań w ramach tworzenia materiałów promocyjnych. Istnieją liczne sposoby, których efektywność jest zależna od wielu czynników, w tym m.in. liczby stosowanych fraz, charakterystyki asortymentu…

Details

Retargeting i remarketing – czy są tym samym?

Marketing internetowy to rozbudowana dziedzina, która wymaga sprawnego posługiwania się licznymi narzędziami, jakie oferuje m.in. Google Ads. W przypadku sektora e-commerce bardzo istotne jest uwzględnienie w podejmowanych działaniach powracających użytkowników. W tym celu wykorzystuje się retargeting i remarketing. Dla wielu osób wydają się one tym samym ze względu na podobny cel ich stosowania, jednak różnią…

Details

Dobrze dobrana kampania Google Ads na sezon jesienno-zimowych wyprzedaży

Ostatni tydzień listopada rozpocznie trwający ponad miesiąc okres wyprzedaży i promocji. Dla konsumentów jest to okazja do nabycia produktów i usług w obniżonych cenach. Dla właścicieli firm oznacza natomiast okres wzmożonej sprzedaży i zwiększonych zysków. Są one jednak zależne od tego, jak wielu konsumentów postanowi skorzystać z oferty. Zadbaj więc o to, aby kampania marketingowa…

Details

Rozszerzenia Google Ads i ich rola w kampanii reklamowej w sieci

Korzystanie z Google Ads stało się niemal obowiązkowym elementem prowadzenia efektywnych działań marketingowych w internecie. Narzędzia oferowane w ramach użytkowania tego systemu pozwalają na dostosowywanie reklam do potrzeb potencjalnych klientów i wzrost zarówno sprzedaży, jak i rozpoznawalności marki. Do najważniejszych funkcji oferowanych osobom prowadzącym kampanię należą rozszerzenia. Umożliwiają one jeszcze skuteczniejsze kierowanie reklam i zachęcanie…

Details

Google Ads Express – czy warto korzystać z Trybu Inteligentnego kampanii?

W 2011 roku otrzymaliśmy do dyspozycji narzędzie Google Ads Express zwane również Trybem Inteligentnym. Jest to uproszczona wersja tradycyjnego konta Google Ads, a jej założeniem była możliwość prostszej obsługi systemu i łatwiejszego tworzenia kampanii. Przyszłość zweryfikowała zastosowanie Trybu Inteligentnego i szybko okazało się, że zdecydowana większość firm wciąż preferuje standardową formę, a Google Ads Express…

Details