Google Ads a tradycyjne formy reklamy – siła nowoczesności

Postęp zarówno w wymiarze cywilizacyjnym, jak i technologicznym bardzo często sugeruje zrywanie z dotychczasowymi metodami radzenia sobie z bieżącymi problemami. Mimo wszystko, niektóre z tych sposobów są tak mocno zakorzenione w świadomości, że niezwykle trudno przekonać ludzi do porzucenia ich na rzecz nowszych, lepszych i skuteczniejszych rozwiązań. Reklama to doskonały tego przykład. Pomimo istnienia innowacyjnych…

Details

Mailing doskonały, czyli usługa GSP

E-mail marketing to jedna z najstarszych praktyk w obszarze e-commerce. Jego potencjał dostrzeżono stosunkowo wcześnie, a profesjonalni marketingowcy szybko zrozumieli, że wiadomości w poczcie elektronicznej mogą być doskonałym nośnikiem budowania relacji pomiędzy marką a klientami, tworzenia jej wizerunku oraz oczywiście przekazywania informacji na temat promocji, nowych kolekcji, upustów itd.  Wiele osób uważa, że strategia ta…

Details

GMC a inne platformy sprzedażowe – musisz to wiedzieć

W Polsce wielu przedsiębiorców zakładających sklepy internetowe korzysta z powszechnie znanych platform sprzedażowych, aby trafić do szerokiego grona klientów. Dobrym przykładem jest tutaj popularny serwis Allegro, za którego pośrednictwem można wystawiać swoje produkty nie tylko na aukcje, ale również na standardową sprzedaż detaliczną. Popularność oraz pozytywne skojarzenia, jakie polscy internauci mają z tym serwisem, przekonuje…

Details

Google Merchant Center – czym jest i dlaczego powinieneś z niego korzystać?

Każdy, kto zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem internetowym, wie, że jednym z największych graczy w tym obszarze jest oczywiście firma Google. Zdecydowana większość użytkowników wciąż utożsamia ją jedynie z najpopularniejszą wyszukiwarką internetową, jednak wystarczy być nieco bardziej zorientowanym w branży, aby zauważyć, ile fantastycznych rozwiązań i systemów promocyjnych proponuje Google. Oczywiście najpopularniejszym z nich jest…

Details

Strategia optymalizacji stawek Google Ads, czyli większe efekty za tę samą cenę

Pracownicy Google doskonale zdają sobie sprawę z tego, jakie korzyści wiążą się z używania szeroko rozumianej sztucznej inteligencji – właśnie dlatego podczas tworzenia kampanii w systemie reklamowym Google Ads możemy wykorzystać samouczące się algorytmy. Aby jednak działały one prawidłowo, musimy dołożyć wszelkich starań, żeby nakierować je na właściwe tory. Odpowiednia konfiguracja oraz określenie priorytetowych celów…

Details

Sieć reklamowa a sieć wyszukiwania – która kampania jest dla Ciebie?

Każdy, kto chociaż raz miał styczność z marketingiem internetowym, z pewnością słyszał o możliwościach systemu Google Ads. Rozwiązanie to oferuje reklamodawcom szereg atrakcyjnych sposobów na docieranie do konsumentów. Co więcej, system ten jest niezwykle elastyczny, ponieważ pracownikom Google’a zależy na tym, aby dostosowywać go do potrzeb użytkowników. Dzięki temu możemy w znacznym stopniu wpłynąć na…

Details

Wynik Jakości — jego znaczenie w kampanii Google Ads

Google Ads to nic innego jak płatna reklama w sieci. Co jednak bardzo istotne, reklama danej marki działa dokładnie wówczas, gdy potencjalni klienci są zainteresowani produktami lub usługami z tej właśnie konkretnej branży. Co więcej, reklamodawca ponosi opłaty wyłącznie wtedy, gdy reklama wywołuje interakcję z użytkownikiem, kiedy ten, poprzez kliknięcie w odnośnik, zostaje przekierowany na…

Details

Sieć reklamowa Google’a – ogromny zasięg niskim kosztem

Możliwości promowania swojej działalności oferowane przez Google’a potrafią być naprawdę imponujące, a sieć reklamowa wydaje się tego najlepszym przykładem. Ta ogromna baza stron, aplikacji mobilnych oraz filmów w serwisie YouTube pozwala reklamodawcom na dotarcie do setek tysięcy użytkowników, którzy mogą zobaczyć nasz komunikat promocyjny.  Aby zademonstrować, o jakiej skali w ogóle tutaj mówimy, warto odnieść…

Details

Remarketing – potencjał, który musisz wykorzystać

Specyfika współczesnego świata konsumenckiego wymusza coraz większą kreatywność w dziedzinie marketingu i prezentacji ofert firm czy przedsiębiorstw usługowych. Czasy, w których by zdobyć nowych klientów, wystarczyło wydrukować plik ulotek i rozdać je na skrzyżowaniu głównych ulic odeszły dawno do lamusa. Konkurencja nie śpi i aby ją wyprzedzić, trzeba korzystać z nowoczesnych zdobyczy technologicznych w marketingu,…

Details

Marzenia czy realne możliwości – sztuczna inteligencja w marketingu

Rośnie społeczna świadomość istnienia i wykorzystania sztucznej inteligencji. Szacuje się, że blisko 30% procent firm wdraża rozwiązania z tego zakresu, pokładając w nich wielkie oczekiwania, przede wszystkim zainteresowana tym zagadnieniem jest branża marketingowa. Jakie jednak są rzeczywiste możliwości AI i w jaki sposób jej wykorzystanie wpływa na specyfikę prowadzonych działań marketingowych? Zacznijmy od marzeń… Branża…

Details