Podsumowanie roku 2019

Początek roku to zawsze doskonała okazja do podsumowań i rozliczeń. Minione dwanaście miesięcy z pewnością należało do firmy SmartAds, która wykorzystała ten czas na pełne rozwinięcie skrzydeł i sukcesywne realizowanie wszystkich postawionych celów. Rok zaczął się intensywnie, ponieważ już w styczniu wzięliśmy udział w Automation Expert Days, wydarzeniu organizowanym przez Google’a, które pozwoliło nam dopracować…

Details

Rok 2019 z Google Ads – co się zmieniło i co się zmieni?

Od czasu, kiedy Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads, możemy w zasadzie mówić o nieustannym rozwoju tej platformy. Dynamika, innowacyjność oraz automatyzacja to zdecydowanie najwyraźniejsze cechy w podejściu przedstawicieli firmy z Mountain View do aktualizowania tego systemu, to właśnie one były najistotniejsze w trendach i zmianach, z jakimi mieliśmy do czynienia w 2019.  Skillshop…

Details

Google Ads pod choinką – wykorzystaj potencjał Google Ads w okresie świątecznym

Każdy, kto miał kiedyś styczność z systemem Google Ads, doskonale wie, że platforma ta umożliwia tworzenie tzw. kampanii sezonowych, dzięki którym możemy osiągnąć naprawdę niespodziewane rezultaty. Uzyskamy takie wyniki, jeśli przygotowana przez nas kampania będzie wpisywała się w potrzeby i zainteresowania użytkowników, a jak wiadomo, w niektórych sezonach, psychologia użytkowników potrafi zaskoczyć nawet doświadczonych marketingowców,…

Details

Google Ads – co możesz zyskać?

E-marketing to niekwestionowana przyszłość promowania swojej działalności. Bardzo łatwo dostrzec, że tradycyjne rozwiązania reklamowe przestają się powoli opłacać reklamodawcom. Podejście do reklamy jako pewnego zjawiska społecznego diametralnie się zmieniło, a i konsumenci są coraz bardziej świadomi i zmęczeni dotychczasowymi rozwiązaniami w tym obszarze. Co zatem powinniśmy zrobić? Zacząć tworzyć kampanie w systemie Google Ads!  Dobry…

Details

Jak ważna jest dzisiaj reklama w sieci (i dlaczego tak bardzo)?

Bardzo popularne jest dzisiaj żartobliwe powiedzenie, że jeśli nie istniejemy w cyberprzestrzeni, to w zasadzie nie istniejemy w ogóle. To nieco przesadne przedstawienie znaczenia obecności w mediach społecznościowych i portalach internetowych jest jednak bardzo trafne w obszarze marketingowym. Współczesne działania promocyjne można podzielić na dwie kategorie. Po pierwsze, mamy tradycyjne rozwiązania, takie jak spoty reklamowe…

Details

Google Ads a tradycyjne formy reklamy – siła nowoczesności

Postęp zarówno w wymiarze cywilizacyjnym, jak i technologicznym bardzo często sugeruje zrywanie z dotychczasowymi metodami radzenia sobie z bieżącymi problemami. Mimo wszystko, niektóre z tych sposobów są tak mocno zakorzenione w świadomości, że niezwykle trudno przekonać ludzi do porzucenia ich na rzecz nowszych, lepszych i skuteczniejszych rozwiązań. Reklama to doskonały tego przykład. Pomimo istnienia innowacyjnych…

Details

Mailing doskonały, czyli usługa GSP

E-mail marketing to jedna z najstarszych praktyk w obszarze e-commerce. Jego potencjał dostrzeżono stosunkowo wcześnie, a profesjonalni marketingowcy szybko zrozumieli, że wiadomości w poczcie elektronicznej mogą być doskonałym nośnikiem budowania relacji pomiędzy marką a klientami, tworzenia jej wizerunku oraz oczywiście przekazywania informacji na temat promocji, nowych kolekcji, upustów itd.  Wiele osób uważa, że strategia ta…

Details

GMC a inne platformy sprzedażowe – musisz to wiedzieć

W Polsce wielu przedsiębiorców zakładających sklepy internetowe korzysta z powszechnie znanych platform sprzedażowych, aby trafić do szerokiego grona klientów. Dobrym przykładem jest tutaj popularny serwis Allegro, za którego pośrednictwem można wystawiać swoje produkty nie tylko na aukcje, ale również na standardową sprzedaż detaliczną. Popularność oraz pozytywne skojarzenia, jakie polscy internauci mają z tym serwisem, przekonuje…

Details

Google Merchant Center – czym jest i dlaczego powinieneś z niego korzystać?

Każdy, kto zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem internetowym, wie, że jednym z największych graczy w tym obszarze jest oczywiście firma Google. Zdecydowana większość użytkowników wciąż utożsamia ją jedynie z najpopularniejszą wyszukiwarką internetową, jednak wystarczy być nieco bardziej zorientowanym w branży, aby zauważyć, ile fantastycznych rozwiązań i systemów promocyjnych proponuje Google. Oczywiście najpopularniejszym z nich jest…

Details

Strategia optymalizacji stawek Google Ads, czyli większe efekty za tę samą cenę

Pracownicy Google doskonale zdają sobie sprawę z tego, jakie korzyści wiążą się z używania szeroko rozumianej sztucznej inteligencji – właśnie dlatego podczas tworzenia kampanii w systemie reklamowym Google Ads możemy wykorzystać samouczące się algorytmy. Aby jednak działały one prawidłowo, musimy dołożyć wszelkich starań, żeby nakierować je na właściwe tory. Odpowiednia konfiguracja oraz określenie priorytetowych celów…

Details