Uzupełnienie kampanii Google Ads – darmowa Przestrzeń Google dostępna w Polsce

Od października na obszarze Polski dostępna jest bezpłatna usługa Przestrzeń Google. Opcja, o czym już wspominaliśmy kilka miesięcy temu we wpisie, funkcjonuje w obrębie usługi Zakupy i w obecnych niesprzyjających ekonomii czasach stanowi duże wsparcie dla promocji internetowych sklepów, a także prowadzenia kampanii Google Ads. Zakupy z Google Jeszcze do niedawna wyświetlanie informacji o produktach…

Details

Feed produktowy – nowości i zmiany w 2020 roku

Każdy, kto prowadzi działalność w przestrzeni internetowej, wie, że feed product to zadanie, która tak naprawdę nigdy się nie kończy, gdyż należy regularnie aktualizować dane produktów, uzupełniać informacje o ich dostępności, dodawać kolejne atrybuty i modyfikować już istniejące. Tym bardziej że Google regularnie wprowadza zmiany w wymaganiach oraz możliwości w funkcjonowaniu feedów. Oto, jakie innowacje…

Details

Feed – podstawa każdego sklepu

Kluczową kwestią w zarządzaniu sklepem internetowym jest między innymi dobry system zarządzania specyfikacjami danych produktowych, które pojawiają się na stronie. Dzięki niemu możemy stale monitorować stan każdego z towarów i w dowolnej chwili wprowadzać zmiany w jego prezentacji. Specyfikacja danych to inaczej feed produktowy, a więc spis dostępnych w naszym sklepie towarów. Znajdują się w…

Details

Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak należy go analizować?

Marketing internetowy różni się od tradycyjnego w kilku istotnych kwestiach. Najbardziej oczywistą i najczęściej podkreślaną jest oczywiście większa skuteczność, lecz nie można nie zauważyć, że w dużo większym stopniu opiera się on na analityce. Kiedy w przypadku tradycyjnej branży reklamowej często mówi się, że osoby pracujące w niej muszą cechować się wysoką kreatywnością, tak w…

Details

Jakie znaczenie ma audyt kampanii i dlaczego duże?

„Audyt” to słowo, które w obszarze marketingu internetowego pojawia się stosunkowo często. Oznacza ono zewnętrzną usługę (najczęściej wykonywaną przez niezależne przedsiębiorstwo) polegającą na poddaniu ocenie działań wykonywanych przez daną firmę. Jej zakres bywa różny, niekiedy ocenie poddawany jest wyłącznie jeden produkt, innym razem cała organizacja czy infrastruktura podmiotu. Oceniany element jest sprawdzany pod kątem zgodności…

Details

Krótka kampania i szybkie wypowiedzenie – dlaczego to się nie opłaca?

Wielu przedsiębiorców przechodząc na model e-marketingowy, dziwi się, że na efekty kampanii Google Ads czy działań SEO należy czekać nawet do kilku miesięcy. W ich przekonaniu działania internetowe dają przecież natychmiastowe efekty i mają duży zasięg. I tak – można powiedzieć, że to prawda. Nie jest to jednak tak proste jak mogłoby się wydawać. Jednym…

Details

Analizuj i sprzedawaj – Google Trends narzędzie które pomoże promować Twój biznes

Firma Google wielokrotnie dała się poznać użytkownikom internetu jako prawdziwy innowator. Jej przedstawiciele nieustannie dążą do tworzenia nowych rozwiązań mogących znacznie uprzyjemnić życie zarówno zwykłych internautów, jak i przedsiębiorców wykorzystujących marketingowy potencjał wyszukiwarki. Promowane obecnie rozwiązania cieszą się uznaniem ze strony mniejszych oraz większych przedsiębiorców wykorzystujących Google’a do celów marketingowych. Pracownicy firmy z Kalifornii doskonale…

Details

Uczenie maszynowe przyszłością Google Ads?

Wśród światowych liderów związanych z tworzeniem szeroko rozumianych usług internetowych od pewnego momentu daje się zauważyć wyraźny trend, jakim jest inwestowanie w optymalizację procesów. Często ma to na celu dostosowywanie treści zgodnie z gustem i preferencjami odbiorców. Mówiąc wprost, chodzi tutaj o całkowity komfort użytkownika, który nie jest zainteresowany sposobem funkcjonowania systemu, lecz jego efektami.…

Details

Darmowe reklamy produktowe – co powinieneś o nich wiedzieć?

Reklamy produktowe dostępne są na całym świecie i stanowią jeden z formatów reklam Google pozwalający sklepom internetowym wyświetlać swoje oferty produktowe bezpośrednio w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu użytkownicy sieci w łatwy i wygodny sposób docierają do szukanych produktów, a reklamujący się sprzedawcy zwiększają szanse na wartościowy ruch w obrębie własnych witryn. Zmiany, zmiany… Jakie zmiany?…

Details