Uczenie maszynowe przyszłością Google Ads?

Wśród światowych liderów związanych z tworzeniem szeroko rozumianych usług internetowych od pewnego momentu daje się zauważyć wyraźny trend, jakim jest inwestowanie w optymalizację procesów. Często ma to na celu dostosowywanie treści zgodnie z gustem i preferencjami odbiorców. Mówiąc wprost, chodzi tutaj o całkowity komfort użytkownika, który nie jest zainteresowany sposobem funkcjonowania systemu, lecz jego efektami.…

Details

Darmowe reklamy produktowe – co powinieneś o nich wiedzieć?

Reklamy produktowe dostępne są na całym świecie i stanowią jeden z formatów reklam Google pozwalający sklepom internetowym wyświetlać swoje oferty produktowe bezpośrednio w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu użytkownicy sieci w łatwy i wygodny sposób docierają do szukanych produktów, a reklamujący się sprzedawcy zwiększają szanse na wartościowy ruch w obrębie własnych witryn. Zmiany, zmiany… Jakie zmiany?…

Details

„Reklamy generujące połączenia” – wykorzystaj potencjał odświeżonej kampanii reklamowej

Dzięki szerokim możliwościom oferowanym przez platformę Google Ads marketingowcy i reklamodawcy mają dzisiaj dostęp do zróżnicowanych kanałów promocyjnych. Odpowiednie dobranie i krzyżowanie ich pozwala na kompleksową strategię pozyskiwania klientów, którzy będą realnie zainteresowani naszymi usługami bądź produktami. Marketing w wyszukiwarkach internetowych pozwala reklamodawcom na zapoznanie się z typem swojego konsumenta, co umożliwia sprecyzowane kierowanie reklam…

Details

Wpływ obecnej sytuacji na kampanie reklamowe w Google Ads

Na działania w obrębie szeroko rozumianego marketingu internetowego od zawsze wpływa szereg czynników zewnętrznych, szczególnie tych z zakresu ekonomii i gospodarki. Obecnie trwająca sytuacja oparta na wzmożonych działaniach prewencyjnych przeciwko rozprzestrzenianiu się koronawirusa także odcisnęła swoje piętno na e-marketingowych tendencjach. Wielu przedsiębiorców staje przed niezwykle trudnymi decyzjami dotyczącymi przyszłości ich firm, trudno się więc dziwić,…

Details

Ślepota banerowa – objawy, przyczyny, leczenie

Przyciąganie uwagi odbiorcy to nieodłączny element skutecznej reklamy. Bez wątpienia takie przekazy spełniają swoją funkcję tylko wtedy, gdy są zauważalne. Istnieje jednak pewne zjawisko, które blokuje oddziaływanie reklamy – ślepota banerowa. Co to za przypadłość? Ślepota banerowa to zjawisko, przez które internauci ignorują reklamy w sieci. Wiąże się z automatycznym wykonywaniem działań. W wyniku tego…

Details

Branże niszowe — jak zrobić skuteczną kampanię

Rozwijający się marketing internetowy sprawia, że kampanie reklamowe prowadzi się coraz bardziej świadomie. Liczne doświadczenia w tym zakresie pozwalają sformułować określone metody i schematy. Możemy przewidzieć ich skuteczność w poszczególnych sytuacjach i dostosować poszczególne plany działania do produktu czy celu kampanii. Są jednak pewne obszary biznesu, w których dobór strategii nie jest oczywisty. Branża niszowa…

Details

Harmonogram kampanii – ograniczenia, które pomagają

Osiągnięcie wysokiej pozycji witryny w wynikach wyszukiwarki Google to cel niejednego właściciela firmy. Jego realizacji służą różne działania i narzędzia. Pozycjonowanie to skuteczny proces, jednak wymaga czasu i cierpliwości. Dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na uzupełnienie tych metod kampaniami Google Ads. Mimo wyższych kosztów można zoptymalizować ich działanie i dopasować do swojego budżetu, nie tracąc…

Details

Rozszerzenia w Google Ads – aby Twoja reklama była skuteczniejsza

Osoby związane z szeroko rozumianym marketingiem internetowym z pewnością znają zalety oraz możliwości systemu reklamowego Google Ads. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że platforma ta całkowicie zrewolucjonizowała myślenie o komunikatach promocyjnych w cyberprzestrzeni. Rewolucja ta zadziała się nie tylko w obrębie tworzenia reklamy, ale również w sposobie jej opłacania. Nic zatem dziwnego, że każdy, kto dąży…

Details

Podsumowanie roku 2019

Początek roku to zawsze doskonała okazja do podsumowań i rozliczeń. Minione dwanaście miesięcy z pewnością należało do firmy SmartAds, która wykorzystała ten czas na pełne rozwinięcie skrzydeł i sukcesywne realizowanie wszystkich postawionych celów. Rok zaczął się intensywnie, ponieważ już w styczniu wzięliśmy udział w Automation Expert Days, wydarzeniu organizowanym przez Google’a, które pozwoliło nam dopracować…

Details

Rok 2019 z Google Ads – co się zmieniło i co się zmieni?

Od czasu, kiedy Google Adwords zmieniło nazwę na Google Ads, możemy w zasadzie mówić o nieustannym rozwoju tej platformy. Dynamika, innowacyjność oraz automatyzacja to zdecydowanie najwyraźniejsze cechy w podejściu przedstawicieli firmy z Mountain View do aktualizowania tego systemu, to właśnie one były najistotniejsze w trendach i zmianach, z jakimi mieliśmy do czynienia w 2019.  Skillshop…

Details