Linkowanie wewnętrzne – ważny element strategii SEO

Linkowanie wewnętrzne bez wątpienia stanowi jeden z najistotniejszych elementów optymalizacji SEO. Prawidłowo zastosowane może mieć znaczący wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwarki internetowej. Linki wewnętrzne to elementy, które pozwalają użytkownikowi na szybkie przejście z jednej podstrony do innej. Wszystko to dzięki zaledwie jednemu kliknięciu. Mają więc one ogromne znaczenie dla odpowiedniej nawigacji na danej…

Details

Czym jest Google Search Console i jak go wykorzystać w SEO

Google Search Console to bezpłatna platforma internetowa, z której chętnie korzystają administratorzy stron internetowych. Pod tą nazwą funkcjonuje od 2015 r. – wcześniej działała jako Google Webmaster Tools. Zmiana była konieczna i uzasadniona ze względu na nowe zastosowania, rozbudowane funkcje i przede wszystkim większą liczbę docelowych użytkowników. Są nimi nie tylko webmasterzy, ale również programiści,…

Details

Śledzenie wyszukiwań użytkowników w sklepie internetowym – dlaczego warto?

Głównym celem każdego sklepu internetowego jest sprzedaż, lecz żeby osiągnąć zysk, należy zatroszczyć się o przyciągnięcie klientów. Strona internetowa, na której prowadzona jest działalność, powinna być jak najczęściej aktualizowana, by od razu zaciekawiła potencjalnego klienta swoimi treściami i produktami. Aby sprawdzić, co jest interesujące dla odwiedzających, warto pomyśleć nad rozwiązaniem, takim jak analiza wyszukiwań użytkowników.…

Details

Czym jest marketing szeptany – rodzaje i przykłady

Marketing jest branżą znaną pod wieloma postaciami: cyfrowej, wychodzącej, przychodzącej, organicznej, afiliacyjnej czy skierowanej na social media. Najczęściej kojarzy się go z otaczającymi nas zewsząd reklamami – zarówno fizycznymi billboardami, jak i internetowymi banerami. Istnieją również jego mniej znane formy, takie jak marketing szeptany, po angielsku buzz marketing lub whisper marketing. Na czym polega i…

Details

CTR – czym jest, jak go śledzić, o czym mówi

Prowadzenie kampanii reklamowych wymaga nie tylko dobrze opracowanej strategii, ale też skrupulatnie prowadzonej analityki. Na bieżąco trzeba śledzić wyniki i reagować na nie, co pozwoli uzyskać lepszą skuteczność. Do obserwacji rezultatów takich działań marketingu służy wiele wskaźników, a CTR należy do jednego z najważniejszych. Branża marketingowa wyróżnia się specjalistycznym nazewnictwem, więc wiele osób mogło nie…

Details

Sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji

Sukces biznesu e-commerce zależy w głównej mierze od zdobycia zaufania klienta i przekonania go do dokonania pożądanego działania. Można mieć atrakcyjną wizualnie stronę świetnie wykonaną pod względem technicznym i wypełnioną oryginalnymi treściami, która jednak nie przynosi oczekiwanych zysków. Właściciele takich witryn zastanawiają się wówczas, co może być tego przyczyną? Niski współczynnik konwersji, czyli m.in. niewiele…

Details

Statystyki – reklama Google Ads

Google to obecnie najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa na świecie. Bezsprzecznie generuje ona największy ruch w sieci. Jak wskazują badania platformy Statista, na świecie jest to poziom 85%, w Polsce – 95%. Konkurencja została więc daleko w tyle i nawet kiedy połączymy jej udziały w rynku, nie ma najmniejszych szans, aby stanowić jakiekolwiek bezpośrednie zagrożenie dla…

Details

Wesołych Świąt

Boże Narodzenie tuż tuż,   pragniemy z tej okazji   podziękować za dotychczasową współpracę,   a także złożyć Państwu serdeczne życzenia…   spokoju, radości, spełnienia marzeń   i przede wszystkim zdrowia,   oraz sukcesów osobistych i zawodowych   w nadchodzącym Nowym 2023 Roku.   Team SmartAds

Details

Okres świąteczny w branży e-commerce – przyciągnij klientów

Zbliżające się święta to czas nie tylko na porządki, ale także szukanie prezentów pod choinkę. Wiele osób rozgląda się za nimi już od drugiej połowy listopada, inni dopiero w grudniu lub ostatnim tygodniu przed wigilią. Zakupy internetowe cieszą się dużą popularnością ze względu na wygodny sposób szukania i kompletowania upominków. Niemniej jednak nie oznacza to,…

Details

Black Friday w e-commerce

Black Friday, czyli Czarny Piątek to akcja rabatowa pochodząca z USA, która stała się fenomenem na skalę światową. Ten dzień z roku na rok przynosi branży e-commerce rekordowe zyski. Jego data przypada na piątek po Dniu Dziękczynienia, więc w 2022 roku jest to 25 listopada. Jednocześnie jest to czas zwany Złotym Kwartałem dla handlu, który…

Details

Co musisz wiedzieć o ROI i ROAS?

W każdej branży można wyróżnić pewne wskaźniki, które determinują skuteczność podejmowanych działań. ROI i ROAS to tego typu parametry stosowane w marketingu. Są to też istotne wyznaczniki dla ekspertów prowadzących kampanie w Google Ads, ponieważ pokazują, czy reklama jest opłacalna i przynosi zyski. Ich znaczenie powinni więc znać nie tylko eksperci z zakresu e-commerce, ale…

Details

4 ważne zmiany w rozszerzeniach Google Ads, o których musisz wiedzieć

System reklamowy należący do Google, umożliwia klientom wyświetlanie reklam zarówno tekstowych, produktowych, jak i video, w różnych serwisach. Ze względu na wciąż rosnące grono zainteresowanych korzystaniem z tego typu usług, dostosowywane są one do trendów oraz potrzeb użytkowników. Wprowadzane zmiany mają ułatwić korzystanie z Google Ads specjalistom, zajmującym się przestrzeniami reklamowymi, jak i klientom, którzy…

Details